ASO - Mobil tətbiqlərin optimizasiyası

01

Ümumi baxış

Biznesin təşviqi üçün yeni alət kimi mobil marketinq və mobil tətbiqlər

ASO (“AppStore” Optimizasiya) mağazalarda tətbiqin görünmə və axtarış səviyyəsini artırmaq üçün nəzərdə tutulan hərtərəfli tədbirlər toplusudur.

“AppStore” Optimizasiya sayəsində mobil marketinqin hədəf auditoriyası artır. Eyni zamanda qeyd etmək lazımdır ki, mobil qurğular ekran vaxtı baxımından kompüter və noutbuklardakı brauzerləri üstələyib. Mobil auditoriya üçün effektiv həll üsulu tətbiq edilmədən müvafiq biznes sahəsi orta hesabla bütün auditoriyasının yarısını itirir.

Dünyada mobil internet trafiki artıq 55%-ə çatıb. Dünyadakı bütün internet istifadəçilərinin 96,8%-dən çoxunun mobil telefonu var. İri, orta və kiçik bizneslər bu tendensiyaya cavab verirlər. Nəticədə dünyada mobil proqramların hazırlanmasına və onların təşviqinə tələbat artır.

ONE Studio şirkətinin təklif etdiyi xidmət sayəsində:

  • Potensial müştərilərin sayını artırmaq, onların xərclərini bir o qədər azaltmaq;
  • Yeni alıcıların və təkrar alış-veriş edən müştərilərin xərcləri azaltmaq;
  • Bazarı tərk etmiş bir rəqibin veb-sayt trafikindən istifadə etmək;
  • Tətbiqin effektivliyi artırmaq; orta qəbz məbləğini və təkrar alışların sayını artırmaq;
  • Müştəriləri bazardan tətbiqə yönləndirmək;
  • Tətbiqin reytinqini artırmaq;
  • Yeni auditoriya cəlb etmək və tətbiqi daha da təşviq etmək üçün reklam kanalları tapmaq və yeni imkanları araşdırmaq;
  • ASO auditini həyata keçirmək; nəticələri qiymətləndirmək və artım nöqtələrini vurğulamaq;
  • Bəzi hallarda əlavə mütəxəssislər cəlb etmək; yeni tətbiqi işə salan startaplar üçün proseslərin həyata keçirilməsinə kömək etmək;
  • Yerli məhdudiyyətlər altında tətbiq vasitəsilə malların satışı üçün həll yollarını tapmaq;
  • Qlobal bazara çıxdıqda, “Google Play” və “App Store” platformalarında reklamlarla işləmək üçün üçüncü tərəf ekspertləri ilə məsləhətləşmə aparmaq.

İş prosesimiz necədir?

ONE Studio şirkəti olaraq biz biznesinizin xüsusiyyətlərini nəzərə alaraq müvafiq strategiya hazırlayırıq.

  •  Müştərilərin məqsədləri müəyyənləşdirilir və onların həyata keçirilməsi üçün təkliflər irərli sürülür;
  •  Artım nöqtələrini müəyyən etmək üçün nişin və tətbiqin mövcud vəziyyətinin dərin təhlili aparılır;
  •  Hər bir müştəri üçün iki mümkün ssenari xüsusiyyətləri nəzərə alınaraq plan hazırlanılır;
  •  Zəruri hallarda tətbiq əlavə tanıtım kanallarını inteqrasiya edilir.

İnfrastrukturun yaradılması

  • Təşviq strategiyasının formalaşdırılması;
  • Təşviqat taktikasının buraxılış təqvimi ilə sinxronlaşdırılması;
  • Hesabat formasının razılaşdırılması;
  • Dəyişiklərin izlənilməsi üçün şəffaf sisteminin qurulması.

Nəticəyönümlü fəaliyyətin həyata keçirilməsi

Hər bir tətbiq, “App Store” və “Google Play” platformaları üçün fərdi olaraq tərəfimizdən aşağıda qeyd olunan işlər həyata keçirilir:

  • Müvafiq əsas sorğular toplusu hazırlanılır;
  • Hər hansı internet mağazanın indeksləşdirilməsinin xüsusiyyətləri nəzərə alınır. Məsələn, vizual olaraq mətnə əsas sorğular əlavə edilir;
  • Tətbiqin çarpaz lokalizasiyasını nəzərə alınaraq sorğular toplusu genişləndirilir;
  • Konversiyanı artırmaq üçün A/B testini hazırlanılır və həyata keçirilir;
  • Tətbiqlərdə hadisələrlə bağlı müvəqqəti məlumatlar yerləşdirilir;

Fəaliyyətimiz reytinq nəticələri və müvafiq şərhlər nəzərə alınaraq həyata keçirilir.