Neyminq xidməti

01

Ümumi baxış

Adlandırma - bu proses brend adının yaradılmasını nəzərdə tutur.

Yaradıcı düşüncəmiz və təcrübəmiz sayəsində tərəfimizdən şirkətlər, brendlər və məhsullar üçün uyğun və zövqlü adlar yaradılır. 

Tərəfimizdən brendin xüsusiyyətlərini aydın şəkildə əks etdirən ən dəqiq və aydın ad seçilir. Zəruri olduqda seçdiyimiz ad ruhlandırıcı və ya məlumatlandırıcı bir şüarla tamamlanır.

Qeydiyyatdan keçmiş ticarət nişanlarının verilənlər bazasından istifadə edərək tərəfimizdən “Google” və “Yandex” sistemlərində uyğunluqlar üçün adlar qiymətləndirilir və yoxlanılır.Eyni zamanda domen adı da tərəfimizdən seçilir və adın qeydiyyatına dəstək göstərəcək bir patent şirkət tövsiyə edilir.

Adlandırma niyə lazımdır?

Şirkət adının seçilməsi brendin yaradılması prosesinin ən vacib və çətin mərhələlərindən biridir, çünki brend ilk olaraq adı ilə tanınır. Ad brend baraədə ilk təəssüratı yaradır, tanınmasını təmin edir və istehlakçı ilə emosional əlaqəni təmin edir.

Brend agentliyi tərəfindən adın yaradılması prosesi bir çox səriştələri özündə birləşdirir, bazar, strateji marketinq, psixologiya, dilçilik və hüquqi aspektləri dərindən dərk etməyi tələb edir.

Şirkətin adı maddi dəyər hesab olunur

Əmtəə nişanı kimi qeydə alınmış brend adı şirkətin mülkiyyətinə keçdikdən sonra hüquqi müdafiəsi təmin olur və maddi dəyər əldə edir. Ad qeydiyyata alınmadığı və onun hüquqları təmin edilmədiyi təqdirdə, bu və ya oxşar adın müəllif hüquqları sahibi məhkəmə qarşısında iddia qaldıra bilər. Bir çox sahibkarlar yalnız domeni qeydiyyatdan keçirirlər, lakin bu, həmin addan kommersiya məqsədləri üçün istifadə etmək üçün qanuni hüquq vermir.Bir şirkətin adlandırılması və ya məhsulun adlandırılması prosesində ONE Studio şirkəti olaraq biz Əqli Mülkiyyət Agentliyində qeydiyyatdan keçmiş, həmçinin brendin enerjisini və məhsulun güclü tərəflərini əks etdirən adlar yaradırıq.

Adın yaradılması mərhələləri

Mövqeləşdirmə strategiyası

  • Bazar dərindən araşıdırıldıqdan və birbaşa və dolayı rəqibləri təhlil edildikdən sonra tərəfimizdən semantik ərazini müəyyənləşdirilir və gələcək brendin yerləşdirilməsi üçün seçimlər təklif edilir. Bir şirkətin adının yaradılması ilə bağlı səlis strategiya axtarış sahəsini daraltmağa, brend adının cavab verməli olduğu ən dəqiq meyarları və xüsusiyyətləri işləyib hazırlmağa imkan verir.
  • Dəqiq strategiyanın və seçim meyarlarının olmaması brend adlandırma prosesində əsas səhvlərdən hesab olunur.

Ad axtarışı

Adlandırmanın yaradılması prosesində ONE Studio şirkəti olaraq biz 50-dən 500-ə qədər ad seçimləri üzərində işləyirik və 7 obyektiv meyarlara əsaslanaraq seçim edirik:

  • unikallıq
  • konsepsiya
  • yaddaqalıcı
  • ahənglik
  • emosional mesaj
  • mövqe
  • uyğunluq

Birinci mərhələdə seçilmiş adlar tərəfimizdən “patent təmizliyi” üzrə hərtərəfli yoxlanılır və yoxlamadan keçməyən adlar silinir. Daha sonra qeydiyyat üçün hazır olan “təmiz” adlardan ibarət qısa siyahı yaradılır və müştəriyə təqdim edilir.

Test

Brend adının yaradılması zamanı test mərhələsi istəyə uyğun olaraq həyata keçirilir. Buna baxmayaraq, hədəf auditoriyasından obyektiv rəy almağa imkan verən brend adının yaradılması zamanı test mərhələsinin həyata keçirmək çox faydalı addımdır.

Qeydiyyat

ONE Studio şirkəti olaraq biz Əqli Mülkiyyət Agentliyinə müraciətin hazırlanmasından ticarət nişanı sertifikatının alınmasına qədər bütün prosesi dəstəkləyirik.