Brandbook hazırlanması

01

Ümumi baxış

Çap nəşri formatında təqdim olunan brend kitabçası şirkətinizin brend konsepsiyası, onun atributları və korporativ kimlikdən istifadə qaydaları haqqında tam məlumatı ehtiva edən rəsmi sənədidir.

Brend kitabçası şirkətinizin marketinq şöbəsinin əsas vəsaitidir. Bu, biznesin inkişafı və hədəf auditoriya ilə effektiv ünsiyyəti təşviq edir. Bir brend ilə necə işləmək barədə məlumatlar əks olunan bu kitabça adətən üç bölmədən ibarət olur:

  • Brend təsviri - bu bölmədə şirkətinizin missiyası, fəlsəfəsi, dəyərləri və məqsədləri təsvir edilir.
  • Üslub təsviri - bu bölmədə loqo, şüarlar, korporativ şriftlər, rənglər, tərtibat formatları və brendinizin bütün vizual elementləri (xüsusi hədiyyə qələmdən qablaşdırmaya qədər) təsvir edilir.
  • Qarşılıqlı əlaqə qaydaları - bu bölmədə üslubun müxtəlif media subyektlərində mümkün istifadəsi, məqalə və məktubların yazılması və formatlaşdırılması, müştəri səlahiyyətləri və kütləvi informasiya vastisələri ilə əməkdaşlıq barədə məlumatlar əks olunur.

Brend kitabçasının əsas məqsədləri:

  • Komandanın bütün üzvlərinin brendin fəlsəfəsini və məqsədlərini aydın şəkildə qavraması
  • Məhsul və ya xidməti tanıtmaq məqsədilə bütün mövcud şirkət alətlərindən səmərəli istifadə edilməsi
  • Brendin mövcud olduğu bütün yerlərdə fərdi üslub və dizaynın yaradılması. Moskva, Dubay, Madrid və ya Tokio daxil olmaqla dünyanın istənilən yerində brend vahid, korporativ üsluba malik olmalıdır.
  • Müvafiq şirkətin və brendinin hədəf auditoriya arasında populyarlaşması;

Brend kitabçasının sifarişi

Brend kitabçasını sifariş etməklə siz brendinizi tərəfdaşlar, reklam podratçıları və auditoriya ilə ünsiyyətin yeni səviyyəsinə yüksəltməyə nail olursunuz.

Brend kitabçası bir çox biznes proseslərini əhəmiyyətli dərəcədə optimallaşdırmağa imkan verir. Bu kitabçadakı məlumatlar həm ixtisaslaşmış mütəxəssislər, həm də brendlə ümumi qarşılıqlı əlaqə üçün strukturlaşdırılmış və əlçatandır.

Brend kitabçası şirkətinizin dəyərinin vizual ifadəsidir

Brend kitabçasının yaradılmasını ONE Studio şirkətinə həvalə etməklə siz biznes məqsədlərinə cavab verən, zəmanətli və yüksək keyfiyyətli nəticə əldə edirsiniz. Hər bir layihədə şirkətimiz tərəfindən brendin bütün komponentlərinin ahəngdar və zəruri birləşməsini təmin edilir, istehlakçılarla qarşılıqlı əlaqənin təsirsiz elementləri biznesdən kənarlaşdırılır.

Brend kitabçası kimlərə lazımdır?

Brend kitabçaları françayzinqləri olan və ya reklam üçün frilanserləri işə götürən şirkətlər üçün nəzərdə tutulub. Brend kitabçası olmadan bir şirkətin fərdi üslubunu qorumaq çətindir. İstənilən böyük şirkətin və ya təşkilatın dizaynına nəzər salanda görürük ki, bütün ölkə və şəhərlərdə onun dizaynı eynidir və buna görə də həmin şirkət və ya təşkilat hamı tərəfindən asanlıqla tanınır. Bütün bunlar brend kitabçasının sayəsində mümkündür.

Brend kitabçasının hazırlanma mərhələləri:

Təhlilin aparılması:

  • rəqabət təhlili;
  • hədəf auditoriyasının təhlili: ehtiyaclar və meyllər;
  • brend auditi;

Brend platformasının yaradılması:

  • brendin missiyası, məqsədləri və xüsusiyyətləri, brendin sabit elementləri;
  • brendin vizual və şifahi kimliyi üçün tövsiyələr;
  • məhsul və ya xidmətin formalaşdırılması;

Korporativ kimliyin əsas elementlərinin yaradılması:

  • Korporativ sənədlər;
  • Reklam materiallarının və şəkillərin çapı;
  • Korporativ ofislərin və satış bölmələrinin dizaynı;
  • Veb-sayt və sosial şəbəkələr;
  • Şirkətin özəl suvenir məhsulları;

Korporativ kimliyin stabil elementlərindən istifadə:

  • loqonun və kimliyin tənzimlənməsi (zəruri olduqda;)
  • loqonun və qrafik eyniləşdirmə elementlərinin (rəng palitrası, tipoqrafiya) işlənib hazırlanması;
  • korporativ rənglər, korporativ şrift, ticarət nişanı, şüar (lazım olduqda);

İstehsalın həyata keçirilməsi:

  • faylın çapa hazırlanması (çapdan əvvəl);
  • nüsxələrin çapı (zəruri olduqda);
  • HTML adaptasiyası (onlayn yerləşdirmə üçün, tam adaptiv);

Brend kitabçasının paketlənməsi

Brend kitabçası əslində korporativ kimliyi əks etdirın rend pasportudur. Brend kitabçasına daxildir:

  • Əməkdaşlara olan tələblər (ünsiyyət skriptləri, görünüş və s.)
  • Brend ideologiyasının xüsusiyyətləri, missiyası və dəyərləri
  • Brendin identifikasiyası (loqo və loqo kitabçası, korporativ kimlik və ondan istifadə qaydaları, təlimatlar);
  • Reklam bloku (rəqəmsaldan bilbordlara qədər reklam vasitələrinin hazırlanması qaydaları);
  • Poliqrafiya (bukletlərdən tutmuş kataloqlara və ya jurnallara qədər bütün çap vasitələrinin dizayn qaydaları);
  • Pərakəndə satış məntəqələrinin, filialların, nişanların və s.-nin dizayn qaydaları;
  • naviqasiya (daxili və xarici);