E-commerce SEO xidməti
Ümumi baxış
E-ticarət üçün SEO nədir?
Rəqəmsal iqtisadiyyatın bir sahəsi olan e-ticarət və ya elektron ticarət onlayn əməliyyatları əhatə edən bir iş modelidir. Daha sadə dillə desək, bu, onlayn ticarət plaformsıdır. Elektron ticarət sahəsinə internet-mağazalar, onlayn bankçılıq, “SaaS” xidmətləri və onlayn əməliyyatların həyata keçirildiyi digər platformalar daxildir. SEO prosesi internet-mağazanızı inkişaf etdirmək, gəlirləri artırmaq və sifarişlərin sayını artırmaq üçün ən qənaətcil və effektiv vasitədir. Veb-saytınızın “Google” axtarış sistemində ön sıralarda çıxması sizin biznesinizin daha çox insan tərəfindən tanınmasına şərait yaradır. E-ticarət layihəzini inkişaf etdirmək və üzvi trafiki artırmaq istəyirsinizsə, ONE Studio şirkətinin əməkdaşları bu işdə sizə yardımçı ola bilərlər.
Elektron ticarət növləri:
B2B, yəni “biznesdən biznesə” — bir biznesin başqa bir biznesdən məhsul və ya xidmət satın aldığı bir modeldir. Məsələn, “Serpstat B2B” modelində işləyən “SaaS” xidmətidir. Təşviqat məqsədilə digər bizneslərə abunə olmaq mümkündür. Bundan əlavə, B2C-də sonrakı satış üçün topdansatışların həyata keçirilməsi mümkündür.
B2C, yəni “biznesdən müştəriyə” — məhsul və ya xidmətin fərdi müştəri tərəfindən satın alındığı bir modeldir. Məsələn, internet-mağazadan əşyaların satın alınması.
С2С, yəni “müştəridən müştəriyə” — istifadəçinin başqa bir istifadəçiyə məhsul və ya xidməti satdığı bir modeldir. Məsələn “Shafa”, “OLX” kimi platformalarda yeşləşdirilən reklamlar.
C2B, yəni “müştəridən biznesə” — istifadəçinin bir məhsul və ya xidməti bir biznes sahəsinə satdığı bir modeldir. Məsələn, profillərində şirkət məhsullarını reklam edən “İnstaqram” influenserləri.
E-ticarət üçün SEO — e-ticarət veb-saytlarını ən yaxşı axtarış sistemlərinə tanıtmaq, onların texniki vəziyyətini və istifadə imkanlarını yaxşılaşdırmaq üçün həyata keçirilən kompleks işlərin məcmusudur. Optimallaşdırmanın məqsədi hədəflənmiş SEO trafikini cəlb etmək, konversiya və satışları artırmaqdır.
Elektron ticarət saytlarının təşviqi xüsusiyyətləri
İnformasiya trafiki üçün nəzərdə tutulmuş, reklamlar, keçidlər, reklam icmalı məqalələri və ortaq proqramlardan gəlir əldə edən kontent veb-saytlarından (bloqlar, kütləvi informasiya vasitələri və s.) fərqli olaraq, e-ticarət veb-saytlarının əsas məqsədi müştəri ilə qarşılıqlı əlaqə və satışların konversiyasıdır.
Şirtkətimizin e-ticarət SEO xidmətləri sizə nə vəd edir?
- İnternet-mağazanızı “Google” axtarış sistemi üçün optimallaşdırmaq sizin təklif etdiyiniz məhsul və xidmətlərlə maraqlanan hədəf auditoriya tərəfindən tanınmağınıza imkan verir. Bunun üçün siz kliklərə və baxışlara görə əlavə ödəniş etmirsiniz.
- Saytınıza klik edən şəxslər sırf sizin hədəf kütləniz olduğu üçün ROI (investisiya gəliri) indeksi olduqca yüksəkdir.
- SEO prosesinin nəticələri uzunmüddət effektiv olur. Bu, eyni zamanda biznesinizin perspektivləri üçün çox sərfəli investisiya deməkdir.
- Eyni zamanda unutmamalısınız ki, onlayn mühitdə rəqabət kifayət qədər yüksəkdir. SEO sizə bu mühitdə rəqib şirkətlərlə onlayn rəqabət aparmağa imkan verir.
Niyə e-ticarət layihənizin icrasını bizə etibar etməlisiniz?
- One Studio şirkəti olaraq biz müştərilərə standart SEO konsaltinqi xidmətini təklif etməkdən daha çoxunu edirik.
- Şirkətimiz ilk gündən e-ticarət layihəniz üçün SEO strategiyasının hazırlanması və həyata keçirilməsi prosesində komanda şəklində iştirak edir.
- İndiyədək Azərbaycanda, ərəb ölkələrində və Rusiya bazarında şirkətimiz tərəfindən uğurlu e-ticarət layihələri həyata keçirilib.
- Müxtəlif kateqoriyalı məhsul və xidmətləri əhatə edən e-ticarət layihələrində 10 ildən artıq müddətdə qazanılmış təcrübə şirkətimizə müştərilərin problemlərini daha yaxşı başa düşməyə və nəticəyönümlü həllər təklif etməyə imkan verir.
E-ticarət SEO xidmətlərimizə nələr daxildir?
- Veb-saytınız üçün e-ticarət SEO strategiyası;
- Məhsul və xidmətlərinizə uyğun açar sözləri araşdırılması;
- SEO kopiraytinqi
- Texniki SEO tapşırıqlarının yazılması və prosesin izlənməsi;
- Aylıq hesabatların təqdim edilməsi;
Niyə SEO-ya investisiya qoymalısınız?
- İstifadəçilərin yalnız 25%-i “Google” axtarış sisteminin ikinci səhifəsinə keçid verir. İstifadəçilərin 60%-i çıxan ilk üç nəticədən razıdır.
- Axtarış sistemlərində sponsorlu nəticələr istifadəçilərin 70%-i tərəfindən nəzərə alınmır.
- Dünyada insanların 60%-dən çoxu məhsul almazdan əvvəl internetdə araşdırma aparır.