Kataloq - vitrin sayt hazırlanması

01

Ümumi baxış

Müştərinin bütün məhsul kataloqu tərəfimizdən geniş axtarış və filtrləmə imkanlarına malik strukturlaşdırılmış və effektiv veb-sayt formatında cəmləşdirilir.

Bu gün bir çox iş adamları Azərbaycanda “açar-təslim” kataloq veb-saytın hazırlanması xidmətindən yararlanmağa çalışırlar. Bu təbii haldır, çünki iş adamları öz biznes məhsullarını bazarda təqdim etməlidir. Sözügedən veb-sayt qeyd olunan problemi asanlıqla həll etməkdə köməklik göstərir.

Korporativ kataloq veb-saytlarının hazırlanması

Korporativ kataloq veb-saytın hazırlanması heç də asan olmayan marketinq, texniki və dizayn fəaliyyəti hesab olunur. Bu səbəbdən bu tip veb-saytın yaradılması prosesinə böyük mütəxəssis heyəti (dizayner, proqramçı, kontent meneceri, layihə meneceri, art-direktor) cəlb edilməlidir. Bundan əlavə, həm veb-saytın dizayn mərhələsində, həm də sonrakı mərhələlərdə (veb-sayt dizaynının hazırlanması, kataloqun strukturunun və funksionallığının formalaşdırılması, kontent yerləşdirmə, aktivləşdirmə və test mərhələləri) müştərinin yaxından iştirakı tələb olunur.

Effektiv kataloq veb-saytın hazırlanması üçün müəyyən amillərə - korporativ üsluba uyğun gələn yaddaqalan dizayn, mükəmməl yaradılmış infrastruktur, sürətli yüklənən səhifələr - xüsusi diqqət yetirilməlidir. Şirkətin imicini formalaşdırmaq, satış və onlayn təqdimatın təmin edilməsi çox mühim vəzifələrdir və bu prosesə məsuliyyətlə yanaşmaq tələb olunur.

Kataloq veb-saytlarının struktur elementləri

Kontentin dəyişə bilən olduğu nərəzə alınaraq tərəfimizdən müştəriyə müvafiq kontentlə bağlı ümumiləşdirilmiş siyahı təqdim olunur.

Belə bir platforma hazırlandığı təqdirdə, aşağıda qeyd olunan bölmərə diqqət yetirmək tövsiyə olunur:

Ana səhifə

Bu bölmədə şirkətinizin təqdimatı, onun fəaliyyət istiqamətləri və üstünlükləri barədə məlumatlar əks olunur.

“Haqqımızda”

Bu bölmədə şirkətinizin hədəfləri, tarixi və fəaliyyət istiqamətləri barədə məlumatlar əks olunur.

Məhsul kataloqu

Bu bölmədə məhsullar daha da asan fərqlənməsi üçün qruplar və alt qruplar şəklində əks olunur. Bundan əlavə, bu bölmədə texniki məlumatları, çatdırılma şərtlərini, endirimləri və s. ehtiva edən ətraflı təsvirlərin əks olunması vacibdir.

Kontent qalereyası

Bu bölmədə məhsullar ilə vizual tanış olmağa imkan verən kotent etiketlərinin istifadəsi vacibdir.

Əlavə bölmələr

Bu bölmədə tez-tez verilən suallar, kütləvi informasiya vasitələrində yayılan məlumatlar, qiymətlər və s. əks olunur.

Əlaqə

Bu bölmədə mümkün qədər ətraflı məlumatın yerləşdirilməsi tövsiyə olunur. Yalnız fiziki ünvanınızın və telefon nömrənizin qeyd olunması kifayət deyil, messenger və e-poçt ünvanlarınız da daxil edilməlidir.

Bakıda kataloq veb-saytlarının hazırlanması

One Studio şirkəti korporativ kataloq veb-saytların hazırlanması ilə bağlı məsələlərin həlli üçün ideal seçimdir. Zəngin təcrübəmiz və peşəkar yanaşmamız bizə bu tip veb-saytları hazırlayan zaman müştəri ehtiyaclarını tam ödəməyə, həm funksional, həm də marketinq problemlərini həll etməyə imkan verir. Kataloq veb-saytlar interneti sadəcə olaraq yeni sifariş və ya satış mənbəyi hesab edən köklü şirkətlər üçün effektivdir. Bu veb-saytlar həm də işlək oflayn satış mexanizminə malik olan, lakin müasir marketinq və internet resursunun texniki tələblərinə cavab verən veb-saytlara və vaxtında yenilənən onlayn kataloqlara malik olmayan şirkətlər üçün də münasibdir.

Müştərilərin hədəf və tələbləri nəzərə alınaraq tərəfimizdən “açar-təslim” kataloq veb-saytların yaradılması ilə bağlı spesifik həllər təqdim edilir.

  • Məhsul kataloqu: məhsul kartı, məhsul təsviri, məhsulun foto qalereyası, məhsul xüsusiyyətləri, məhsul şərhləri, məhsul reytinqi, məhsul təlimatları
  • Məhsullar və onların xüsusiyyətlərinin xls, csv, xml faylları vasitəsilə kataloqa yüklənməsi;
  • 1C proqramı vasitəsilə inteqrasiya;
  • Məhsul statusları: yeni məhsullar, endirim, xüsusi təkliflər, günün məhsulu;
  • Kataloqda məhsulların markasına, qiymətinə və xüsusiyyətlərinə görə fərqlənməsi;
  • Kataloqda məhsulların qiymətinə, adına və reytinqinə görə çeşidlənməsi;
  • Veb-saytda məhsulun adı üzrə axtarış;
  • Telefon nömrəsi və ya WhatsApp ilə sürətli sifariş;
  • Bildiriş, dəstək xidməti ilə əlaqə;
  • Məhsul, məhsul qrupu üzrə endirim sistemi, tarix üzrə endirimlər, sifariş məbləğinə görə endirimlər və s.;
  • UTM kodları: reklam saytından alıcını izləmək üçün UTM kodlarının yaradılması;
  • Müvafiq alqoritmdən istifadə edərək hesablama kalkulyatorunun yaradılması.

Kataloq veb-saytların hazırlanması mərhələləri

  1.  “Layout”: Problemin öyrənilməsi, texniki şərtlərin və layihə smetalarının tərtib edilməsi;
  2. Dizayn konsepsiyası: Əsas veb-səhifənin nümunəsi əsasında müştərinin korporativ kimliyinə uyğun dizayn konsepsiyasının hazırlanması;
  3. Daxili səhifə dizaynı: Veb-saytın bütün daxili səhifələrinin dizaynının (iş masası, planşet və smartfon üçün planlar daxil olmaqla) hazırlanması. Ekran ölçüləri: 1920px, 1366px, 768px, 320px;
  4. Adaptiv “layout”: Müasir texnoloji tələblərə (HTML5, CSS3, JavaScript, Ajax, JQuery) uyğun olaraq səhifə dizayn tərtibatı;
  5. Proqramlaşdırma:
  • İdarəetmə sistemində veb-saytın daxili strukturunun yaradılması;
  • İnformasiya bloklarının və bütün idarəetmə komponentlərinin konfiqurasiyası;
  • İnternet-mağazanın xarici sistemlərlə inteqrasiyası;
  • Veb-saytla CRM, 1C və s. arasında məlumat mübadiləsi.
  1. Kontentin yerləşdirilməsi

Veb-saytın səhifələrinə məlumatların daxil edilməsi, kontentin redaktə edilməsi və yaradılması, məhsulların yerləşdirilməsi;

  1. SEO optimallaşdırılması
  • Meta teqlərdən istifadə: başlıq, təsvir və açar sözlər;
  • Səhifə başlıqları: h1, h2, h3;
  • txt yaradılması;
  • Özünü yeniləyən XML sayt xəritəsi;
  • “Schema.org” və “Open Graph” mikro işarəmə alətlərinin tətbiqi;
  • Şəkil kompressoru;
  • “Google PageSpeed” tövsiyələrinə uyğun olaraq səhifə yükləmə sürətinin optimallaşdırılması.
  1. Test

Test serverində veb-saytın sınaqdan keçirilməsi;

  1. Aktivləşdirmə
  • Hostinq və ya müştəri serverində veb-saytın aktivləşdirilməsi;
  • Əsas domen adının qeydiyyatı;
  • SSL sertifikatının quraşdırılması;
  • Veb analitika sistemlərinə inteqrasiya: “Yandex.Metrics” və “Google Analytics”;
  • “Yandex” və “Google” vebmaster-ə veb-saytın əlavə edilməsi.

Nəticə necə olacaq?

  • 2023-cü ilin standartlarına uyğun funksional kataloq veb-sayt;
  •  Müvafiq layihə üçün xüsusi olaraq müasir dizayn;
  •  Veb-sayta mobil cihazlar vasitəsilə rahat giriş təminatı;
  •  Təsdiq edilmiş “Laravel” əsaslı məzmun idarəetmə sistemi;
  •  Onlayn ödəniş sistemlərinin aktivləşdirilməsi;
  •  1C və CRM ilə inteqrasiya;
  • Veb-sayt kataloqun təqdimat və satışa tam hazırlanması.

Veb-sayt qiymətləri və hazırlanma müddəti

Dəqiq qiymət müvafiq texniki şərtlərə uyğun olaraq mütəxəssislərimizin iş saatlarından asılı olaraq layihənin marketinq tədqiqindən sonra müəyyən edilir.Veb-saytın hazırlanma müddəti 1 aydan 2 aya qədərdir.