Email marketinq xidməti
Ümumi baxış
E-poçt marketinqi hədəf auditoriyanız ilə əlaqə yaratmaq üçün effektiv vasitədir. E-poçt marketinqi satış səviyyəsinin artırılmasına töhvə verir və şirkətinizin reputasiyasını ifadə edir. Bundan əlavə, e-poçt marketinqi sizə müştərilərlə etibarlı münasibətlər qurmağa və brendlə qarşılıqlı əlaqədə istifadəçi fəallığını artırmağa imkan verir. Bu, biznesin istənilən sahəsi üçün effektiv vasitə hesab olunur.
İş icrası mərhələləri
Layihə ilə tanışlıq
Tərəfimizdən ilk olaraq müvafiq layihənin xüsusiyyətləri, marketinq nişinin mövzuları və xüsusiyyətləri öyrənilir. Bundan əlavə, e-poçt göndərişləri, hədəf auditoriya, brend fəaliyyəti və rəqiblərlə bağlı mövcud vəziyyət təhlil edilir.
Strategiyanın hazırlanması
Tərəfimizdən məqsədlər müəyyənləşdirilir, e-poçt marketinqinin həyata keçirilməsi üçün mərhələli şəkildə müvafiq plan tərtib edilir. Müştəri ilə birlikdə e-poçt növləri, ünsiyyət üslubu və müfaviq konsepsiya seçilir. Bundan əlavə, biz bir neçə ay öncədən məzmun planı hazırlayırıq.
Alətlərin tənzimlənməsi
Tərəfimizdən e-poçt xidməti təklif edilir və müvafiq domen yaradılır. Bundan əlavə, adaptiv “layout”, unikal dizayn və məzmun hazırlanılır.
Strategiyanın həyata keçirilməsi
Tərəfimizdən potensial və mövcud müştərilər barədə məlumatlar toplanılır, e-poçt xidməti avtomatlaşdırılır və aktivləşdirilir.
Nəticələrin təhlili
Tərəfimizdən abunəçilərin reaksiyası və e-poçt xidmətinin effektivliyi qiymətləndirilir.
Hesabatların təqdim edilməsi
Tərəfimizdən nəticələr təhlil edilir və görülən işlərlə bağlı hesabat hazırlanılır. Bundan əlavə, reklam üçün tövsiyələr verilir və ya layihənin davamlı idarə edilməsi təmin edilir.
E-poçt marketinqi ilə bağlı nələri bilmək lazımdır?
E-poçt marketinqi xidmətindən istifadə edən zaman onun həyata keçirilməsində mümkün problemlər barədə düşünmək tövsiyə olunur.
“Spam” bölməsi
“Spam” məlumat və reklam e-poçtlarının göndərilməsi prosesində qarşılaşdığımız əsas çətinliklərdən biridir. Məlumatların “spam” qovluğuna düşməməsi üçün düzgün texniki tənzimləmə aparmaq vacibdir.
Məlumat bazası çatışmazlığı
Reklam kampaniyasının effektivliyi hədəf auditoriyanın düzgün seçilməsindən asılıdır. Yeni müştəri bazası mövcud olmadığı təqdirdə vacib elektron məktublar “spam”-a çevriləcək.
Şablon çatışmazlığı
İstifadəçinin məlumatı qavraması elektron məktubun görünüşündən asılıdır. Əgər məktub standartlaşdırılmış və rahat dizayna malik deyilsə, o zaman auditoriyada lazımi emosiyalar oyatmaq mümkün olmayacaq.
Qeyri-kafi mənfəət
Sadalanan məqamlardan heç olmasa birinə diqqət yetirməsəniz, reklam kampaniyasının aparılması xərclərini ödəyəcək gəlirdən məhrum ola bilərsiniz.
Elektron məktub necə olmalıdır?
Yüksək məbləğ müqabilində təflik olunan xidmətin nəticəsi heç də həmişə çox uğurlu olmur, yəni faydalı məlumatlar, necə deyərlər, “spam” qovluğunda tozlanır.
- Məlumat mahiyyəti üzrə təqdim edilməlidir;
- Elektron məktub yalnız hədəf auditoriyaya uyğunlaşdırılmalıdır;
- Elektron məktubun görünüşünə xüsusi diqqət yetirilməlidir.
E-poçt marketinq xidməti geri əlaqə sürətinin yeni kampaniyalar və xidmətlər barədə mesajlarla maraqlanan müvafiq istifadəçilər bazasının mövcudluğundan asılıdır. Hədəf auditoriyası üçün müvafiq təkliflərin əhəmiyyətliyi çox önəmlidir.
Bu xidmətin tarifi nə qədərdir?
Bu xidmət çərçivəsində istifadəçi sayını artırmaq üçün nəzərdə tutulan bir sıra fəaliyyətlər (SEO, kontekstli reklam) həyata keçirilir. Tərəfimizdən ümumi illik və ya daha çox e-ticarət layihəsi strategiyasının bir hissəsi kimi loyallıq proqramı, verilənlər bazası və e-poçt strategiyası hazırlanılır.