YouTube reklam xidməti

01

Ümumi baxış

“YouTube” artıq uzun müddətdir ki, televiziya kanallarına alternativ platforma hesab olunur. Video hostinq məzmunun sürətlə virallaşdığı bir zamanda “YouTube”-da reklam nümayişi sizə geniş auditoriya cəlb etmək (yüz milyonlarla baxış) imkanı yaradır. Bu səbəbdən də “YouTube”-da reklam yerləşdirmək bir çox şirkətlər üçün ən effektiv reklam platformalarından biri hesab olunur. Mütəxəssislərimiz bu platformanın bütün imkanlarından istifadə yollarına çox yaxşı bələddir. ONE Studio şirkəti olaraq biz reklam strategiyasını hazırlayırıq, uyğun formatları seçirik, hədəfləri müəyyənləşdiririk və reklamların nümayişini təmin edirik.

“YouTube”-da reklam yerləşdirmək hansı şirkətlər üçün tövsiyə olunur?

Əsas məqsədləri öz brendlərini təşviq etmək olan, geniş hədəf auditoriyasına malik olan və məhsulları müxtəlif bazarlar üçün nəzərdə tutulan şirkətlərə “YouTube”-da reklam yerləşdirmək tövsiyə olunur. Bu, həmçinin, geniş auditoriya cəlb etməyi hədəfləyən yeni internet mağazalar və startaplar üçün də effektiv hesab edilir. Eyni zamanda, yalnız video vasitəsilə öz imkanlarını nümayiş etdirə bilən, niş məhsul və xidmətlər təklif edən şirkətlər və öz kanallarını tanıtmaq istəyən video bloqqerlər “YouTube”-da reklam yerləşdirməklə bir sıra üstünlüklər əldə edə bilərlər.

“YouTube”-da reklam yerləşdirmək niyə effektiv hesab olunur?

Nəticəyə əsasən ödəniş

Reklamın qiyməti birbaşa onun effektivlik səviyyəsindən asılıdır. “YouTube” reklamın qiymətini yalnız istifadəçi reklam videosunun yarısından çoxunu izlədiyi təqdirdə silinir.

Ölçülə bilən nəticələr

“YouTube” platforması tərəfindən sizin reklamlarınıza kimlərin və necə baxdıqlarına dair bütün məlumatlar təqdim edilir. Tərəfimizdən bu məlumatlar təhlil edilir və müştərilər üçün aylıq hesabatlar hazırlanılır.

Bütün istifadəçilərin əhatə dairəsi

Mobil cihazlar vasitəsilə “YouTube”-da video baxışlar ümumi baxış sayının 25%-ni təşkil edir. İstifadəçilər istənilən cihazların (kompüterlər, smartfonlar və planşetlər) köməyi ilə “YouTube” reklamlarını izləyə bilərlər.

Sosial təsir

Videolarınızı bəyənən istifadəçilər onları dostları ilə paylaşır və kanalınıza abunə olurlar. Eyni zamanda, siz müvafiq platforma vasitəsilə istifadəçilərlə ünsiyyət yarada bilərsiniz.  

İş prosesinin mərhələləri

Qısa təhlil

ONE Studio şirkəti olaraq müvafiq biznes sahəsinin xüsusiyyətlərini öyrənirik, reklam kampaniyasının məqsəd və vəzifələri əsasında KPI-ni (əsas effektivlik göstəriciləri) müəyyənləşdiririk. Bundan əlavə, tərəfimizdən effektiv strategiya, müvafiq alətlər və reklam mətnləri hazırlanılır. Şirkətimizin meneceri tərəfindən icraçılar üçün müvafiq iş planı tərtib edilir.

Kampaniya təşkili və hesabınızın sinxronlaşdırılması

Tərəfimizdən müvafiq dizayn üzərində iş aparılır, sizin üçün “YouTube” kanalı yaradaraq aktivləşdirilir, həmçinin hesabınız “Google Adwords” və “Google Analytics” platformaları ilə sinxronlaşdırılır. Bundan əlavə, tərəfimizdən reklam kampaniyasının məqsədləri nəzərə alınaraq hədəflər müəyyənləşdirilir. Reklam kampaniyası təşkil edilir və reklamın effektivliyindən asılı olaraq qiymətlər tənzimlənilir. 

Konversiya və əsas effektivlik göstəricilərinin monitorinqi

Tərəfimizdən reklam kampaniyasının gedişatı mütəmadi olaraq monitorinq edilir və qarşıya qoyulan məqsədlərə nail olmaq effektivlik təmin edilir. Bundan əlavə, reklam kampaniyası optimallaşdırılır və maksimum uğurlu nəticə əldə etmək üçün müvafiq strategiyaya düzəlişlər edilir.

 Ətraflı hesabat

Nəticələr təhlil olunaraq tərəfimizdən reklam kampaniyasının gedişatı barədə ətraflı hesabat hazırlanılır (video baxış sayından baxış müddətinə qədər). Tərəfimizdən həm vaxtaşırı, həm də müştərilərin istəyi ilə reklam kampaniyaları haqqında hesabatlar təqdim edilir.

Reklam formatları

Görüntü əsaslı reklam

Bu, videonun sağında yerləşən banner reklamıdır. Siz reklamın ən cəlbedici görünəcəyi ölçüləri seçə bilərsiniz.

Videodaxili reklam

Bu, səs yazısının üzərinə dar zolaq vasitəsilə yerləşdirilmiş bu reklamı gözardı etmək mümkünsüzdür. Bu reklam növü üçüncü tərəf resurslar üçün tövsiyə olunur.

Yayımdaxili video reklam

Bu, baxışdan əvvəl və ya baxış zamanı nümayiş olunan video reklamdır. Yüksək keyfiyyətli video və dəqiq hədəfləmə məqsədyönlü fəaliyyətə zəmanət verir.

Platformadaxili video reklam

Video reklamınız “YouTube” platformasının ana səhifəsində, əlaqəli videolarda və axtarış səhifəsində nümayiş edilir. Bu növ reklam video kanallarını tanıtmaq istəyənlər üçün tövsiyə olunur.

“YouTube”-da reklam yerləşdirmək qiyməti

Reklam kampaniyasının dəyəri işin həcmindən və verilən tapşırıqlardan asılı olaraq fərdi olaraq hesablanır. Xidmət tarifinə videonun hazırlanması daxil deyildir. Müştəri tərəfindən təqdim olunan video kontent üzərində tərəfimizdən müvafiq iş aparılır. Yaradıcı işlər, ssenarinin hazırlanması və video çəkiliş fərdi şəkildə müştəri ilə müzakirə olunur.