Targetinq reklam xidməti

01

Ümumi baxış

Sosial şəbəkələrdə reklam sizə sosial şəbəkə istifadəçiləri arasında mütləq məhsulunuzla maraqlanacaq şəxsləri tapmağa imkan verir.

Məqsədli reklam sizə nə fayda verə bilər?

  • Potensial müştərilər cəlb etmək;
  • Hədəf auditoriyasının müxtəlif seqmentləri ilə işləmək;
  • Müraciətlərin sayını artırmaq;
  • Satışları artırlmaq;
  • Məhsulu geri qaytarmaq və yenidən satmaq;

Məqsədli reklam sosial media auditoriyasının müəyyən bir seqmentinə yönəldilmişdir. Ziyarətçilərin özləri haqqında təqdim etdiyi məlumatları (cins, yaş, yer, iş, maraqlar) təhlil edilərək, reklamınızı kliklərin və çevrilmələrin sayını artırmaq istiqamətində təşkil edə bilərsiniz.

ONE Studio şirkəti olaraq biz ən böyük sosial şəbəkələrlə işləyirik ki, bu da brendinizi geniş auditoriyaya təqdim etməyə zəmanət verir. Parametrlərdə potensial müştərinin yaşından reklam nümayişinə qədər hər şeyi nəzərə alırıq ki, reklamı görən sosial media istifadəçiləri üçün təklif olunan məhsul və ya xidmət mümkün qədər uyğun olsun. Kampaniyanın effektivliyinin mütəmadi təhlili strategiyanı tez bir zamanda tənzimləməyə imkan verir ki, ayrılan büdcə yalnız perspektivli sahələrə sərf edilsin.

Nəticə necə olacaq?

  • Veb-sayta keçidləri olan kliklənəbilən reklamların əlavə edilməsi;
  • Hədəf kanallarının seçilməsi;
  • Təklifin optimallaşdırılması;
  • Yenidən hədəfləmə siyahılarının tərtib edilməsi;
  • Aylıq hesabatın təqdim olunması;

Məqsədli reklamların üstünlükləri

  • Yalnız hədəf istifadəçilərinizin baxış sayına görə ödəniş tələb olunur;
  • Reklamlar vasitəsilə qazanılan ziyarətçilərinin çoxu sizin potensial müştəriləriniz hesab olunur;
  • Reklamların nümayiş olunacaq hissələrin və vaxtların müştərilər tərəfindən müəyyənləşdirilməsi;
  • Statistikanın şəffaflığı;
  • Büdcənin dəqiq planlaşdırılması;

Məqsədli reklam üçün iş planın tərtib edilməsi

Hədəf auditoriyasının seçilməsi

Ziyarətçilər maraqları, yaşı, cinsi, yaşayış yeri və təhsil səviyyəsi əsasında seçilir.

Reklam və bannerlərin hazırlanması və yerləşdirilməsi

Reklam və reklam postlarının “satış” mətnləri məqsədli reklam sistemlərinin tələblərinə uyğun olaraq hazırlanılır. Reklamlar “Facebook”, “Instagram”, “VKontakte” və “myTarget” (“Odnoklassniki”) sosial şəbəkələrində reklam yerləşdirilir.

Reklam kampaniyalarının tənzimlənməsi

Şirkətinizin hədəflənmiş reklam sistemlərində qeydiyyatdan keçirilməsi. Reklam kampaniyasının strukturu tərtib edildikdən sonra qruplara və alt qruplara bölünür. Reklam nümayişinin tənzimlənməsi: vaxt, bölgələr, sosial-demoqrafik hədəfləmə, maraqlar, yenidən hədəfləmə və yenidən marketinq.

Büdcə və xərclərin tənzimlənməsi

Optimal aylıq və gündəlik büdcə müəyyən edilir. Ən effektiv reklam nümayişi strategiyası müəyyən edilir və tənzimlənilir. Bundan əlavə, real kampaniyalar üçün büdcə və təklif limitləri təyin edilir.

Metrik sistemlərinin və piksel parametrlərinin tənzimlənməsi

“Yandex Metrica” və “Google Analytics” platformalarında statistika sistemləri qurulur. Reklam sistemləri ilə statistika sistemləri arasında əlaqə yaradılır. Bundan əlavə, veb-sayt ziyarətçilərinin sayının qeydiyyatı üçün veb-saytda sosial şəbəkə pikseli quraşdırılır.

Tariflərə nəzarət və onların idarə edilməsi

Tariflər təsdiq edilmiş tapşırıqlara və büdcələrə uyğun olaraq gündəlik tənzimlənilir.

Nümayişlərə nəzarət və onların idarə edilməsi

Reklam nümayişlərinə gündəlik nəzarət həyata keçirilir və onların saylarındakı mümkün dəyişikliklər təhlil edilir. Nümayişlər təsdiq edilmiş cədvəl üzrə vahid şəkildə paylanılır. Bundan əlavə, reklam nümayişlərində mümkün kəsilmələr və veb-saytın fəaliyyətində mümkün dayanmalar monitorinq edilir.

Büdcələrin idarə edilməsi

Reklam büdcələrinin paylanmasının monitorinqi həyata keçirilir. Hesabdakı vəsaitə nəzarət edilir və onun bitməsi barədə məlumat verilir. Bundan əlavə, büdcə qalıqları və rəqabət səviyyəsində qəfil dəyişikliklər barədə məlumat verilir, fakturaların verilməsi və ödənilməsi təmin olunur.

Reklamların effektivliyinin qiymətləndirilməsi

Reklamların və onların nümayiş yerlərinin effektivliyi qiymətləndirilir. Reklam kampaniyalarında düzəlişlər edilir, sıçrayış sürətini azaltmaq, CTR və kliklərin sayını artırmaq üçün müvafiq işlər həyata keçirilir.

Reklam kampaniyalarında dəyişikliklərin edilməsi

Yeni hədəflər təyin edilir, reklam və reklam kampaniyaları yerləşdirilir.

Aylıq statistika

Tərəfimizdən reklam dövrünün nəticələrinə dair hesabat hazırlanılır. Hesabatda keçidlərin və nümayişlərin sayı, gündəlik və aylıq xərclər, reklamın yayımlandığı regionlar və reklam şəbəkəsi veb-saytlarında reklam nümayişləri haqqında məlumatlar əks olunur. Bundan əlavə, tərəfimizdən reklam kampaniyalarının və büdcənin optimallaşdırılması və təkmilləşdirilməsi üzrə müştəri üçün tövsiyələrin hazırlanılır.

Veb-sayt üçün tövsiyələr

Ən azı 3 ayda bir dəfə müvafiq veb-saytın fəaliyyəti ilə bağlı müştəriyə tövsiyələr, onun təkmilləşdirilməsi, effektivliyinin artırılması və texniki problemlərin aradan qaldırılması ilə bağlı təkliflər təqdim olunur.